گـــــــــــــــوگل جان! ای دانایِ توانــــــــــــا
بذار حـــــــــداقل 2 تا حرف از نوشتمو تايپ کنم
بعد حــــــــــــدس بزن
آبرو حیثیتم رفت جلو مردم

*****************

عروس و داماد شب اول به چی فکر می کنن؟
1% به همدیگر،
2% به بچه،
3% به دوستای قدیم، و
95% به این که چه جوری نشون بدن اولین بارشونه!!

*****************

حالا هی برین موقع دریافت مدال تو المپیک با زن*ها دست بدین
دیدین زلزله اومد ؟

*****************

ولم کنید حضرت عباسی بلد نیستم
(مقاومت دکتر شریعتی برای نرقصیدن در عروسی)

*****************

چند شب پیش برق رفته بود به بابام میگم: حالا چطوری بخوابیم تو این گرما؟
میگه: فکر کردی وقتایی که می خوابی کولر روشنه؟
من

*****************

یكي از معيارهاي اصلي در تعيين كيفيت يك سايت يا وبلاگ، اينه كه فيلترش كرده باشن! مملكته
داريم

*****************

این تبلیغه هست که میگه
پیامکها جای خالی شمارا پر نمی کنند اما...جیب خالی همراه اول را پر میکنند
باور کن

*****************

زنه زنگ میزنه برنامه خانواده میگه به اقایون بگین یه چیز کوچیکو بزرگ نکنن بیافتن به جون ما زنا!!!
ینی واقعا ادبیاتت تو حلقم

*****************

آغا ما یه معلمی داشتیم سگ تو قبرش، دبیر ریاضیمون بود ، میگفت هر وقت یه هواپیما از آسمون رد شد و برنگشتیم نگاهش کنیم اون موقع میتونیم بگیم با فرهنگیم

*****************

صبح ساعت ۶ چشام هنوز کامل باز نشده بود رفتم تو آشپزخونه زدم ظرف وایتکس رو انداختم ،همش ریخت رو فرش مامانم پاشده میگه میدونستم میندازیش گفتم خو چراگذاشتیش جلو راه میگه چون میخواستم ببینم چش کورت میبینه یا نه

*****************

تعداد مدالهایی که چین میاره, خیلی به تعداد ورزشکاراش تو المپیک
ربط نداره, شما فک کن یه میلیارد و نیم آدم برات دعا کنن؛
دفعه اولتم باشه بازی میکنی, اقلن نقره رو میاری.

*****************

به سلامتی راننده تاکسی که راحت میتونه تو خیابون داد:
بزنه ازادی ازادی کسیم کاریش نداره

*****************

یه رفیق داریم اسطوره ی مشکلاته !
بدشـــــــــانس ، بدهکـــــــــار ، تنـــــــها ، مشروط …!
یعنی دیگه مشکلی نمونده که این تجربه نکرده باشه !
زنگ زدم بهش ، میدونید آهنگ پیشوازش چی بود؟؟
همه چی آرومه… من چقد خوشحــــــــــــالم ..!
رفیقه ما داریم؟؟؟؟؟

*****************

با دختر عمم رفتیم عطاری به فروشنده میگه

1000 تومن زرد چوبه بده٫ 1000 تومن فلفل سیاه بده...

بعد فروشنده کشیده داده، بعد دختر عمم میگه خب عاقا چقدر میشه؟؟؟

من :wink:

فروشنده :!:

شیشه ی سکنجبین :lol:

*****************

اهر زلزله 6.2 ریشتری اومده...

شبکه خبر زیرنویس میزنه خبر فوری طوفان در بنگلادش!!!

مملکته داریم؟؟؟ :(

*****************

همسایمون بعد از 40 سال تنهایی، ازدواج کرد. دقیقا 9 ماه از عروسیش گذشته بود که دیدم بچه ش دنیا اومده !
یعنی دیگه امون نداده ها :D

*****************

یارو مداحه اومده بود تو محله داشت سوسن خانم رو اجرا می کرد با ریتم:

حرم طلا… امام حسین… میمیرم برات… میخوام بیام دم حرمتون… دس بزنم بهضریحتون!

ملت نمیدونستن باید سینه بزنن یا قر بدن...

به قول برو بکس ادامه شعر هم باید اینطوری بوده باشه:

شدم عاشق شمشیرتون، میخوام بیام در رکابتون، حالا میخوام بیام جنگ بکنم،نگو نه، نگو نمیشه، این قلب من عاشقته عاشقترم می شه…

حالا جنگ! خون! کو اعظم؟ بابا اس مش یزیده نهاعظم! حالا یزیده, وزیده, خزیده، پزیده!!!! هر چی باشه یزید باشه! یزید خره یه دونه باشه! کفشای سیاه پاشه!!! :D :D

*****************

توی پارک قدم می زدم یه بچه 2 یا 3 ساله دستاشو پشتش گره زده بود تند را میرفت...

مامانشم پشت سرش هی می گفت امیر محمد صبر کن... وایسا کارت دارم....

یه دفه وایساد داد زد : اه... مامان ولم کن دیگه منم مشکلات خاص خودمو دارم!!!

من :?

کل پارک :wink:

مشکلات خاص :(

مامانش :twisted:

*****************

اونقدر که تو ماه رمضون به روزه خوارا سخت می گذره،

به روزه دارا سخت نمی گذره !!!
والا... :evil:

*****************

من که رکیک ترین فحشِ بابام "دیوانه"

و مستهجن ترین حرف مامانم "بی شخصیت" بود شدم , ایـــــــــن!!!

خدایا به حقِ این ماهِ عزیز , بچهَ م رو به تو سپردم...

*****************

خداوندا...

جوانانی را که با پدر و مادرشان قهر میکنند را به راهی جز خوانندگی هدایت بفرما..
:?: :?: :?: